17 mars 2011

Nytt i Mars....Blogg for din leser!




Nå har jeg hört att man bare kan blogge om ting som er interresant for andre, man skal altså blogge for sin leserkrets og tilfredstille denne med intelligent material.......

Da kom jeg av meg helt kan en si!

Ble ikke sagt mye. Skrevet enn mindre.

Siden denne bloggen vad jeg vet bare har en fast leser ( ;-) ) og ett par sporadiske kjenner jeg at da blir det så komplisert at man bare får lyst til å legge ned hele greia.


Vilket jeg ikke vill (enda!), så da velger jeg isteden og anamme den alminnerlige teori her i sverige som sier att man kan blogge om vad man vil, like gjerne som man leser hvad man vil.

Herligt!!

I dag reiste vår elskede Horgen Pia til Mellomsverige, hvor hun skal fortsette sitt kall som hjemmevärende mamma hos en ny famile (Snufs;-((!). Hun skal bedekkes av Jervsöfaks i vår, skal bli spennende å fölge hennes avkommer. Her hjemme knaller eldste datter Gryning på med friskt humör, vi gjetter på att hun blir den nye stortraveren. (Til motsatsen er bevist..!) hun har MYE humör, og er snill og lettlärt. Snart skal hun inn på omvisning på travbanen.


- Forövrig er også hennes lillesöster Faksan solgt (dobbelsnufs!) Hun reiser så snart registrering og papirer er i orden. Kommer virkelig till og savne de, selv om en gleder seg over att de kommer til gode hjem ;-))

-Hugo kom hjem i dag og hadde 50 sider mattelekse!!!! Helt sant!

Sånn går det, frihet under ansvar, han skal selv sörge for att hans ukeplan holdes, og det må jo väre noe han har misset her.... Ligger lavt med kjeftingen, tenker han skal ha en sjangse til å vise han selv tar ansvar for leksene sine så det ikke hender igjen.

Nå trener han fotbalkl 3 ganger i uka og innebandy 2...... synes det er krise, kan ikke vente med å flytte egentlig når vi nå först har bestemt oss for dette. Men innebandyen sluter i begynnelsen av April, det ser jeg fram i mot, og tirsdager har han både innebandy og fotball så da må han velge. Han har altså 4 treninger i uka, ikke 5.

Selv skal jeg trene Calais som skal begynne å konkurere i april... Har meldt og greier..

På det er jeg blitt sjuk (igjen!) värt hjemme fra jobben i to dager og vart forkjöla som bare det!

Hadde megler her i går, han kommer igen neste torsdag får å fotografere. Da skal vi ha ryddet opp både ute og inne.... Hahaha..;-)

Så er det damer i familien som har fylt femti år (på godt og vondt). Fra og med nå gjör jeg som JEG vil!

Mange har bidratt med en slant til till min 50årsferie da jeg jo sa att jeg ikke önsket meg annet.

Sier bare dette: Det blir en reise, jeg kommer å få mitt önske oppfylt! Nå i dagene går jeg å grubler på hvor den skal gå reisen, det hadde värt morro å kombinere det med noe fotballgreier for Hugos skyld. En morsom kamp i et varmt land? Sen er det jo så her att gården kommer jo å ligge ute for salg innen påske, så det er bare å innrette seg etter omstendighetene som vanlig.

Det blir som det blir.

Men i dag er jeg bedre, så i morgen skal jeg på jobb. Må jo väre bedre, jeg sitter jo her;-)

Heihopp!!

Inga kommentarer: