10 mars 2011



Grabbarna bus!

Hanen lengst til venstre er blitt livsfarlig, flyr på deg for ett godt ord..... Da lever en farlig på grannerud om man er hane....

Her har det värt så mye aktiviteter att en ikk rekker å blogge i alle fall..

Först Trysil, var veldig godt å se slekta og gå på ski...helt luksus!

Så hadde hugo vinterferie når vi kom hjem, det ble ett veldig pussel med å bytte på med andre foreldre med å få ubngene i skibakken, jeg hadde de to dager, så var hugo med andre ett par dager så de kom i bakken selv om jeg jobbet. Han hadde det nok fint, klarer seg selv i bakken, jeg fikk kjöre opp med lunch til de.

Så ble det 50årskalasing, svigers kom og vi hadde blötekakefest, Anne og Kaj-Roger kom fra Askim i går og ble over natta, vi spiste og drakk og kosa oss.

Nå innhenter verdagen oss igen. Till helgen er det jobb og löshoppning av guttene mine, gleder meg til det. Det er spesielt morro og fölge med Obama som till min store overaskelse er ett riktig hopptalent.

Grynplings kjöres 3 ganger i uka, hun gjör alt rett forelöpig, hennes lillesöster Faksplings er SOLGT!! Og skall till Värmland till hva vi tror er ett veldig godt hjem. Vi gleder oss veldig for hennes skyld, for hun er i en alder nå hvor hun burde hanteres mye, og det kan ikke vi prioritere her nå. Hun blir her till hun er ferdig registrert.

Inga kommentarer: